اطلاعيه استخدام عضو هيأت علمي

موسسة آموزش عالي جهاد دانشگاهي استان يزد با بيش از 12 سال سابقه فعاليت در زمينه امور آموزشي و پژوهشي و تعداد 3000 دانشجو، در راستاي تكميل كادر هيأت علمي تمام‌وقت خود بر اساس ضوابط وزارت محترم علوم، تحقيقات و فناوري در رشته‌هاي مشروحة ذيل استخدام مي‌نمايد.

رديف

نام رشته

مقطع مورد نياز

گرايش‌هاي مرتبط

كارشناسي‌ارشد

دكتري

1

مديريت

ـ

4

صنعتي، مالي، بازرگاني و دولتي

2

حسابداري

2

2

ـ ـ ـ  

3

بهداشت حرفه اي

1

2

ـ ـ ـ

4

مهندسي صنايع

2

3

كليه گرايشها

5

مهندسي كامپيوتر

ـ

3

كليه گرايشها

6

علوم كامپيوتر

ـ

2

ـ ـ ـ

7

مهندسي برق

2

3

الكترونيك، مخابرات، كنترل و قدرت

8

معماري

2

3

كليه گرايشها

9

ارتباط تصويري

2

ـ

كليه گرايشها

10

پژوهش هنر

1

3

ترجيحاً با ليسانس فرش يا گرافيك

مدارك مورد نياز:1- تصوير آخرين مدرك تحصيلي        2- ريزنمرات ليسانس و ارشد و دكتري        3- عكس 4×3 (2 قطعه)

                     4- درخواست كتبي به همراه سوابق آموزشي و پژوهشي

توضيحات: 1ـ دانشجويان دورة دكتري نيز مي‌توانند بر اساس ضوابط وزارت علوم از مزاياي بورس تحصيلي بهره‌مند گردند.

              2ـ اعضاي هيأت علمي بازنشسته دانشگاه‌ها نيز مي‌توانند درخواست خود را ارائه نمايند.

              3ـ افرادي كه داراي مدرك دكتري باشند مي‌توانند تا زمان دريافت وام مسكن از كمك هزينه مسكن استفاده نمايند.

              4- مهلت ارائة درخواست و ارسال مدارك حداكثر تا روز چهارشنبه مورخ 19/04/1387 مي‌باشد.

           5-  متقاضيان  مي‌توانند  مدارك  مورد نياز  را به وسيله پست پيشتاز به آدرس پستي مؤسسه ارسال نمايند.                                   

 

 

گزارش بازديد مدير كل دفتر شوراي گسترش وزارت علوم (جناب آقاي دكتر برزويي)

نقل از سایت موسسه جهاد دانشگاهی یزد
تاريخ :  23/4/1387

 

در روز دوشنبه مورخ 17 تير ماه 87 جناب آقاي دكتر برزويي مدير كل محترم دفتر شوراي گسترش وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از مراحل اجرايي ساختمانهاي در دست تكميل شعبه يزد و ستادي موسسه بازديد و آنگاه در جمع اعضاي شوراي موسسه به تشريح برنامه هاي وزارت علوم در توسعه دانشگاه هاي غيرانتفاعي پرداخت و به اعضاي شورا در زمينه هاي مختلف پاسخ گفت.

وي با استقبال از پيشنهاد هيات امناي موسسه در مورد اختصاص نام موسسه آموزش عالي علم و هنر در مورد تبديل شدن به دانشگاه با وجود ساختمانهاي در حال احداث مجموعه به شرط جذب هيات علمي و تغيير در تركيب هيات علمي قول مساعد داد.

گزارش بازديد مدير كل دفتر نظارت و ارزيابي آموزش عالي وزارت علوم (جناب آقاي دكتر عامري)

در روز چهارشنبه مورخ 19 تير ماه 87 جناب آقاي دكتر عامري مدير كل محترم دفتر نظارت و ارزيابي آموزش عالي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از پروژه هاي در حال احداث و ساختمانهاي در دست تكميل شعبه يزد و ستاد مركزي مؤسسه بازديد نمودند و در جمع اعضاي شوراي مؤسسه به تشريح برنامه هاي وزارت علوم در توسعه دانشگاه هاي غير انتفاعي پرداختند و به سئوالات و ابهامات اعضاي محترم شورا در زمينه هاي مختلف، پاسخ گفتند.

ايشان ضمن خوب ارزيابي نمودن كادر اعضاي هيات علمي موسسه و جذب افراد لايق و با تجربه با مدرك معتبر و مرتبط در رشته هاي مورد نياز در چند سال اخير، ايجاد رشته هاي جديد و كارآمد و روند رو به رشد موسسه از پيشنهاد هيات امناي موسسه در مورد اختصاص نام موسسه آموزش عالي علم و هنر استقبال و در خصوص تبديل شدن موسسه به دانشگاه قول مساعد دادند.

وظیفه انجمن علمی معماری اردکان!؟

انجمن علمی معماری دانشکده ما پس از انتخاب شدن تنها یک نمایشگاه معماری آن هم به همت خود دانشجویان برگزار کرد و فعالیت های آنها پس از چند جلسه دور هم نشستن (گپ زدن) اعضای انجمن رسماً پایان یافت. به عبارت دیگر پس از روز معمار (سوم اردیبهشت) که آنهم شاید به این دلیل که آنها تحت فشار دانشجویان بودند و جوگیرشده بودند، انجمن علمی تعطیل شد. و نه تنها روح مرده دانشکده زنده نشد بلکه به دست انجمن علمی در گورستانی دور به خاک سپرده شد.

 

*چرا برخی که توانایی ندارند در انجمن علمی فعالیت کنند خواهان این هستند که عضو انجمن علمی باشند و یا دبیر انجمن بشوند؟

 

*آیا شعارهایی که اعضای انجمن علمی هنگام انتخابات دادند انجام شد؟

خیر

 

 

*آیا فرمهایی که دانشجویان معماری جهت همکاری پر کرده بودند جمع آوری شد و تواناییهای آنها مورد بررسی قرار گرفت؟

خیر.هیچگاه-به لطف انجمن علمی برگه ها در گوشه خانه های اعضای انجمن افتاده است.

 

 

*آیا انجمن علمی باید اینگونه ادامه پیدا کند؟

 

 

*راستی بانک جامع اطلاعات معماری که قرار بود انجمن علمی درست کند چه شد؟

 

به امید آنکه انجمن علمی فعالی داشته باشیم.

 

از دبیر انجمن علمی معماری تقاضا داریم به پرسش های ما پاسخ دهند.